torstai 13. elokuuta 2015

Boden Elo 50-juhlaturnaus 21.-22.8.

Emil pyysi välittämään viestiä, joten tässäpä toisella kotimaisella kutsu Bodeniin. Ilmaista majoitustakin tarjolla. Ks. myös http://bodenelo.weebly.com/

Boden Elo 50 jubileum

Den 21-23 augusti firar Boden Elo 50-jubileum. Det är nämligen så
att tävlingen arrangeras för 50:e gången denna helg. Jag önskar
att så många som möjligt vill vara med och fira detta genom att
spela eller närvara som åskådare under tävlingen.

Jag är tacksam för alla som vill visa sitt stöd för tävlingen och ge
mig boost att arrangera 50 nya Boden Elo i framtiden. Alla är
varmt välkomna och ju fler som kommer, desto bättre blir det
för schacket i Norr.
Fem ronder. Betänketid 90 min + 30 sek/drag. Alla partier elo-beräknas. Spelare utan elo kan erhålla elo-tal.
Fre 18-22
Lör 11-15, 16-20
Sön 11-15, 16-20
Plats: Grangatan 19, Boden
Startavgift: 300 kr för seniorer, 150 kr för juniorer
Priser: 2 fina priser kommer att lottas ut. Fler vid många deltagare.
Logi: Fin fri logi för alla som kommer utifrån. Kontakta mig för mer info.
Kontakt: Emil Hermansson 076-7946955 eller emilherman@hotmail.com eller nå mig på facebook.
♥♥♥♥♥♥♥ Boden Elo ♥♥♥♥♥♥♥

Ei kommentteja: